Amanda Weber (Catherine Deneuve) is a museum employee who seeks to discover how and why her nephew (Tom Novembre) was murdered in this dull thriller. She knows her nephew was witness to a government project in which a busload of tourists were killed by a mysterious poisonous gas. Alex (Richard Bohringer) is a villainous government agent with orders to kill anyone with knowledge of the cover-up. Amanda soon becomes a target for the callous veteran assassin.