Meeting a movie team on location near his house, a young man saw a lots of encouragment for his dreaming carreer as a movie star in what was only sarcasm from the members of the team. (This is the caracteristic of a schountz: someone who see himself as a born movie comedian and is blind on the critics to his dream) After he has signed a fake contract which he blindly take as genuine even if it is ridiculous, he starts to Paris without money to make his carreer.