In a luxury hotel, possessive, jealous Marguerite Desnoyers rightly suspects her husband Marcel of having frequent affairs. To get back at him, she has no qualms about cheating on him with the first available man. The lucky candidate is a star staying at the hotel, who vanishes for good after a night of love. Shortly after, Marguerite is amazed to learn that she is pregnant from her one-night lover. The problem is that the child, like its father, is black.