Set during the reign of Louis XV, the film casts Raimu as an innkeeper and Fernandel as his best friend. Dressed up as saints for a masquerade, the two pals are killed in a carriage mishap. They take a quick trip to Hell, where it is decided that they are inappropriately garbed, then ascend to Heaven, where it is determined that it isn't yet "their time." Our heroes are returned to life just in time to foil an attempt by the undertaker to seduce Raimu's "widow."