Augustin, the bashful but model secretary of Fontange,a tyrannical industrialist, is desperately in love with Christiane,his boss's daughter. Of course Daddy will never allow. On the contrary he wants to force his daughter to marry his business partner, a single man, whose money would be a welcome help. To escape such an unfortunate lot, Christiane must find a subterfuge. The solution is Bichon, the baby that Jacques, her younger brother, is supposed to have had from a certain Loulou. By claiming that the baby is hers and that Augustin is the father, she hopes to compel her father not to marry a man she does not love...