A student becomes a fugitive from justice in the wake of the May Day riots in France in 1968. His older brother Vincent (Jean-Pierre Mocky) is a violin-playing diamond smuggler who performs on cruise ships. He runs interference for his brother and his girlfriend to throw the police off their trail. Soon Vincent is branded as a vicious killer along with his brother. The younger brother got involved with some trigger-happy anarchists and killed some people at an orgy. The police are depicted as the villains who drive the French youth to murder in this tepid crime drama.