In a cemetery, Éléonore, overwhelmed by grief, crosses paths with Charlie, a luminous, free-spirited woman who seems to understand her better than anyone. Their encounter, as brief as it is intense, brings her a long-forgotten sense of peace. Then Charlie disappears without a trace. Haunted by this inexplicable meeting, Éléonore is left with one question: who was this woman, really?