Béjart Ballet Lausanne takes us on a Béjart discovery, 3 views: 3 ballets, a celebration of Maurice Béjart's unique and universal vision, an artistic journey where the master choreographer explores three distinct musical universes offering a plurality of emotions and reflections through dance.