It’s been 25 years since that incredibly pure voice fell silent… An innate sense of rhythm and a unique vocal range opened the world to her. In this concert at the Olympia in Paris, the unforgettable Ella Fitzgerald glides over the jazzy rhythms with astonishing ease and proves once again that she truly deserves her nickname, the First Lady of Song.