Patrick Fiori brings together all his singer and musician friends, both from the island and the mainland, in Corsica to celebrate a colorful Corsican repertoire in music and in public, which lends itself more than ever to a mix of voices and generations. As master of ceremonies for the evening, Patrick Fiori will welcome on stage, surrounded by his musicians, numerous singers who have come especially for the occasion, such as Soprano, Patrick Bruel, Claudio Capéo, Jenifer, Bénabar, Chimène Badi, and Kendji Girac, as well as artists and groups performing Corsican polyphonic music. Together, they will unite to offer viewers a Corsican getaway in song.