Ten-year-old sensitive Ori spends long days in the garden with her two brothers, teasing their elderly landlady, Chava. But as their neighbor conflict spirals from a children’s game into cruelty, echoing deep-rooted tensions from outside their garden, something inside her begins to rebel.