Eight iconic couples—Tarzan and Jane, Arthur, Guinevere, and Lancelot, Emma and Charles Bovary, Adam and Eve, Carmen and Don José, Romeo and Juliet, Ulysses and Penelope, and Snow White and the Prince—take their places on a therapist’s couch to explore, with humor and irreverence, what it means to love today.