Nour is a lawyer, a go-getter in her forties with a well-ordered life. Fabrice is easygoing, in his thirties, a man of few words, with a life that feels aimless. They would never have met—until the day they both learned they had breast cancer. In the chemotherapy ward of a hospital in Lille, something unexpected begins to blossom between them. A story of friendship, born where they thought they would lose everything.