In the near future, during a relentless summer break and with a solar eclipse approaching, 12-year-old Bego struggles to find her place within her family and among girls her age. As the moon seems to eclipse the animals and people around her, she meets REN__, an online friend, who introduces her to "shifting" – a practice where teens believe they can enter other realities through lucid dreaming.