French terrorists kidnap the American ambassador, leaving dead and wounded in their wake. Soon they begin quarreling as to his fate, while the police purge suspects in an attempt to destroy the Nada faction. As the violence escalates on both sides, the State and the terrorists are forced to use one another's methods in an increasingly desperate and relentless conflict.