In occupied Ukraine, the Russians are prohibiting the burial of executed Ukrainian civilians.
Andriy, a 35-year-old priest, sees his church turned into a morgue. Forced to store the bodies of executed civilians there before they disappear into mass graves, he resists in secret: he identifies the dead, returns them to their families, and gives them a dignified burial. But winter freezes the ground, and the threat grows. How will he continue to resist?