Fuite-les-eaux-en-terre is a town just like any other. With residents just like any others. Here, too, there are apartment buildings and houses with gardens. Here, too, you have to rake the leaves in the fall. Here, too, weeds grow wild. Sometimes a little too much for some residents. How can the residents get rid of them?