Kerya (40), a Cambodian from France, is travelling to Cambodia for the first time to spread her father’s ashes. Circumstances lead to her becoming the mother of the three hundred ducks that her uncle, a duck herder, is raising. Accompanied by her 11-year-old cousin Samnang and a flock of ducks, she has to cross Cambodia, a country that is unknown to her. The journey will be an initiation.