As she is about to marry Idrissa, Alma, a 26-year-old Moroccan woman, is rejected by her mother, who strongly opposes the union. Determined to see it through, Alma pushes ahead with the wedding preparations without faltering. A chaotic day leading to independence and self-discovery.