Two villages in the south of France have always been bitter rivals, but when a group of asylum seekers arrive in the community, the life of both villages is shaken up and age-old disagreements escalate. Their antagonism reaches its peak with the annual rugby derby played between the two village teams, but this time, with the new outsiders joining as unexpected recruits, the result of the 100th match will be more unpredictable than ever.