Vanessa, 21, lives with her disabled brother Diego, 20, and their father Antonio, a gypsy with a strong personality. The happy, well-oiled routine of this trio is about to be disturbed by Diego's sexual awakening. While Antonio is proud to introduce his son to a virile masculinity, Vanessa becomes aware that her brother prefers men.