For 14 years, Erika has been the anchor of a household that rarely stands still, doing her best to raise teenage Abigail, her whirlwind little brother, Yoni, and a dog with an extreme devotion to cheese. When Abi’s desire to meet her absent father grows into a full-blown obsession and word spreads he’s been seen nearby, Erika fears the fragile balance will collapse for good. Instead, the unpredictable journey that follows brings mother and daughter to see each other anew, steering their lively, lovable family toward a happy new chapter.