Eva flies back from France expecting a simple funeral. What she gets is a hunchbacked grandma, a furious village priest, and a coffin that just won’t fit. With the church refusing to bend and the body refusing to straighten, Eva is forced to navigate small-town absurdities, family pressure, and funeral logistics that defy common sense. As tradition clashes with practicality, she must find a way to lay her grandma to rest, without completely losing her mind.
A dark comedy about death, dignity, and the bizarre rituals we cling to in the name of respect.