Iran, 1979. An executioner dressed in white, frozen in a photo of an execution, suddenly disappears without a trace. No one knows whether he is dead or has been erased from history. Years later, a filmmaker searches the archives to find traces of him and, with the help of AI, attempts to reconstruct his past. Part documentary, part fiction, the film plunges into a dreamlike world where the executioner is questioned about his actions.