When I meet photographer Donna Gottschalk in Vermont, she tells me she has spent her life photographing queer people from working-class backgrounds. Those who are overlooked, who work and die alone. She shows me portraits, street scenes taken in the late 1960s, and entrusts me with hundreds of unpublished negatives that have never been developed.