Summer is ending and so are the holidays. Around Balthazar, 13, the adults are getting the barbecue ready. His cousins are getting dressed to go out and party, and his big brother is ignoring him. Balthazar, meanwhile, is texting with Tom, the only one who doesn’t treat him like a little kid.