Eighteen-year-old Fatiya is funny, charismatic, and wears a veil. This afternoon, she has promised her cousin, pretty Yasmine, to babysit Sophie in her stead so that Yasmine can have a date with a boy. Accompanied by Soukaïna, her best friend, Fatiya goes to the mall where she is supposed to pick up Sophie. But when she finds herself face to face with Sophie's mother, nothing goes as planned.