Agnès Baer is the editor-in-chief and presenter of a successful investigative programme. Married to Gabriel, her long-time partner and the programme's producer, she is at the height of her career when revelations made by a young woman throw her life into chaos. Despite the shock, Agnès decides to conduct her own investigation, at the risk of losing everything.