Far from everything, lost in an unfamiliar land, Fred adapts to his solitude. But his wound is too deep. It has never healed; images, memories of his lost love keep returning to haunt him. Hence he decides to go back into the past and pick up the pieces of the puzzle again so that something else may at last become possible.