A postcard of a single mother's seaside holiday. From barbecues to Italian-style ice cream, the portrait of a dishevelled woman landed on the beach of a polluted sea emerges. Between anger and sadness, with silence the only answer to her two little boys, Fanny drowns in the expanse of her impossible desires.