Jérôme lives recently in Paris. He is a little lost and believes to have found in Jean a new friend. His hopes are fast cooled off by Jean who keeps his distance. Jérôme postpones his emotional mooses on Laura, Jean's girlfriend. A disorder is in work. Jérôme is going to want to interfere in the life of the couple. He pursues Laura, tries to meet her, beyond any measure.