Victor, a young unemployed person victim of a sadly commonplace redundancy plan, tires himself out on a tatami of freestyle wrestling with his colleagues. Submerged by the pressures of his everyday life, he is pulled between the mad hope of the collective fight and the violence of the individual survival. Up to breaking point.