From her bedroom, Sasha, a little girl who just wants to enjoy a happy childhood, plays to forget that her parents are about to separate. But the sound of their arguments drowns out her innocent games, forcing her to face the consequences of these increasingly unbearable adult conflicts. Little by little, the child becomes overwhelmed by her anxieties, giving free rein to her repressed emotions.