They live in Seine-et-Marne, between 1970s social housing estates, suburban areas and rural territories.
While Samia allows herself to be drawn into a prostitution ring by Louise and her pimp boyfriend, Jessica, the ‘veteran’ of the group, learns that she is pregnant.