Solange, 15, lives in Clèves, a small village in Haute-Savoie. Neglected and left to her own devices, that summer she discovers her body, pleasure, and the new power it gives her over men. It is a revelation, a tsunami! But at the dawn of her emancipation, Solange is confronted with the chaotic learning process of her femininity. Her inevitable choice brings this tragic tale to an end.