Ana swims in the waters of a wild lake. It is summer, the heat is overwhelming. Meanwhile, her father is waiting for her in the cold corridors of the hospital. Her mother, who has been ill for years, is living her last days. Ana, who has lived too much around this illness, tries to hide a suffering that words cannot express.