Behind the window, the sky is already blue. It's time to go to school, and Vincent Cassagne gently wakes Tom. It's an ordinary morning, except that the window and the sky are made of cardboard, Vincent is unemployed, and he is raising his 10-year-old son alone, without water or electricity, in box no. 27 of an underground car park. They have a close relationship, but not everyone approves. When a ‘well-meaning person’ reports them to social services, Tom and Vincent have only their love to fight for and keep them from losing each other.