In a near future, Europe is a federal nation. In this bureaucratic and authoritarian republic, the dreams and the feelings are eradicated for the good and the safety of all. Questioned, the accused Matsa 1042 is presumed guilty. He is asked to admit something. But what? Maybe these famous vegetables that he had heard so much about and that he had eventually bought on the parallel market.