VINCENT, a milk farmer, has lost his cows and is drowning in debt. When he tries to shoot himself, his gun hits a power line that cuts off the Internet to the whole village, depriving his daughter ROMANE, a soon-to-be international gamer, from a chance to compete in a famous tournament. As desperation consumes Vincent, Romane struggles to take her chance.