Rachel suddenly learns that she has blood cancer and that only a bone marrow transplant can save her. She will then have to let another DNA into her to become what is known in genetics as a chimera. Dreams begin to assail Rachel, including the recurring image of a naked girl lying on a black sofa. Then Rachel meets Antoine.