Nancy, the French capital of Art Nouveau. A city where it is pleasant to stroll along the bourgeois façades of the city centre, wander along the banks of the Meurthe, visit the Museum of Fine Arts or the famous Place Stanislas. Except when the body of a woman is found at an Art Nouveau auction, with the inscription ‘Guenoche’, synonymous with witch in Old French. Police Captain Laurence Weber and Lieutenant Chloé Guérin, her son's new girlfriend, lead the investigation to find the culprit behind this sinister murder.