Christophe Valet is a young filmmaker full of hopes and dreams. His imagination transports him into fantasies of exuberant and immense success. Unfortunately reality is a whole different thing. In order to make his first film, he must bend to the will of producers. Christophe thinks he’s found the perfect partner in Mr. Hermann, a great European producer. But he’s yet to find out that success comes at a price.