Simona, 40, rebuilt her life far from where it broke. Married, with a daughter, she now lives a peaceful life far from the country where she grew up and the past she erased. As summer approaches, an unexpected message breaks that peace: a television documentary is set to revisit the story that once made the headlines — the one she fought to escape. And someone from her past has agreed to speak. Pulled back toward what she erased, Simona is caught between the life she built and the truth she buried.