Mauritius. A love story begins between Pierre, a local employee, and Louise, a French tourist suffering from anorexia. He shows her another side of his country: wild beaches, nightlife, bustling streets... Each, in their own way, dreams of escape and emancipation. But Louise's departure is approaching, and Pierre grows tense at the thought of staying on this island he is desperate to leave. He will risk everything in an attempt to escape a future that seems already written.