South of France. Adrien, a pool fitter, is installing a shutter for a major customer: Vincent, a sixty-year-old who is drowning his wife's departure in pastis, xenophobia, and a passion for his dog Essling. On this particular day, the canine disappears. Vincent tilts even further into craziness and leads Adrien on a mad search for a scapegoat.