Sabrinette, vitim of the crisis, looks for a flat. Not easy to find when we are a temporary worker, young, with untidy hair, or too much this, or not enough that. An injustice made for one is a threat made for all. When we look with the plan of Monopoly, we necessarily hope to fall on the lucky square.