After her parents’ divorce, six-year-old Vladlena moves from Crimea to Grozny, not yet aware of the changes that lie ahead. When war breaks out in Chechnya, it deeply affects her city and family. Years later, filmmaker Sandu reflects on her childhood in this poetic, autobiographical hybrid film, exploring how cycles of violence shape children – and how healing and change are possible.