Sangre del Toro unfolds like Ariadne’s thread through an enchanted labyrinth, where each image is a symbol — a clue leading us back into the humanistic and monstrous universe of Guillermo del Toro. From his baroque hometown of Guadalajara to mysterious places in Paris, our Minotaur-like director, guardian of his artistic maze, personally guides us on an initiatory journey to solve some of the riddles of his films.