With a career close to forty years, roles in nearly a hundred films and a dozen series, seven feature films and a César for Best Actor, Roschdy Zem has become an icon of French cinema.
To shed light on what goes on upstream and in the making of these different types of film, we have chosen to meet the actors, producers, stuntmen and directors who have marked out Roschdy Zem's career as a filmmaker, as well as the emblematic figures who have inspired him throughout his pathway.