Verdun, France, 1916: three scenic artists arrive at the front to erect an artificial tree as a camouflage. On this mission, they find themselves trapped behind the enemy lines, while at the same time the Germans are deploying a new kind of weapon: the flame thrower. Faced with a soldier clad in an armor of metal and fire, the camoufleurs will have to use their skills and intelligence to get back to the French side.